Garancija i servis

Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo Vas da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.

Ukoliko se radi o kvarovima unutar garantnog roka, što ne podrazumijeva kvarove nastale unutar 8 dana od preuzimanja pošiljke ili neispravnosti koje su utvrđene nakon samog preuzimanja pošiljke, kupac treba direktno kontaktirati ovlašteni servis u skladu sa uputama na garantnom listu. Ukoliko je naručeni proizvod neispravan, ne odgovara opisu na stranici ili jednostavno ne ispunjava očekivanja kupca, moguće je, u roku osam (8) dana od primanja narudžbe, napraviti zamjenu ili povrat proizvoda. Nakon isteka roka od osam (8) dana, kupca usmjeravamo na ovlašteni servis, u skladu sa garantnim uvjetima i uputama navedenim u garantnom listu.

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 8 dana od prijema proizvoda. Za ostvarivanje ovog prava potrebno je neoštećeni proizvod vratiti u originalnom pakovanju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Ukoliko prilikom prve upotrebe ustanovite neispravnost uređaja, molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan uređaj.