Povrat i reklamacije

Reklamacije proizvoda se priznaju uz predočeni fiskalni račun i ispravno popunjeni garancijski list kao dokazu kupovine.

U slučaju reklamacije proizvoda informacije o načinu prijave kvara ili slanju ovlaštenom servisu informacije potražite na garantnom listu isporučenom uz proizvod.

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar osam (8) dana od prijema proizvoda. Za ostvarivanje ovog prava proizvod mora biti vraćen u originalnom pakovanju, sadržavajući svu opremu i dokumentaciju sa kojim je proizvod bio originalno isporučen. U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Ukoliko prilikom prve upotrebe ustanovite neispravnost uređaja, molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan uređaj. Reklamacije kupci mogu javljati putem telefona +38761713385 ili e-maila: podrska@veito.ba

Kupac bi prilikom javljanja trebao znati broj narudžbe, kako bismo mogli ući u trag narudžbi.